W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

ZGM.NZP.2420.57.2023.MS

XML

Treść

zamówienie na Przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu opłat dokonanych na konto ZGM w Pabianicach
status zamówienia zakończone
zamawiający Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
tryb zamówienia zapytanie ofertowe
rodzaj zamówienia usługa
wartość zamówienia do 130 tys. zł
termin składania ofert 13.12.2023 godz. 9:00 (termin przedłużony do 14.12.2023 godz. 12:00 - odpowiedź na pytania w załączniku)
sposób składania ofert Kancelaria ZGM, ul. Warzywna 6 lub na adres e-mail: oferty@zgm.pabianice.pl

Załączniki