OGŁOSZENIE O NABORZE NA  WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Referent – Komórka ds. Pracowniczych
(nazwa stanowiska urzędniczego)

1.Nazwa i adres jednostki:  Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach ul. Warzywna 6

2. Forma zatrudnienia, okres zatrudnienia, wymiar czasu pracy: Umowa o pracę, pierwsza umowa na 6 miesięcy w pełnym wymiarze czasu pracy

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
 - prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej,
 - sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów, wystawianie świadectw pracy,
 -  sporządzanie umów cywilno-prawnych,
 -  sporządzanie planów urlopów,
 -  ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich,
 -  nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników,
 -  sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS,
 -  udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
 -  współpraca z Urzędem Miasta, Powiatowym Urzędem Pracy, ZUS,
 -  archiwizowanie dokumentów.  

 Zadania dodatkowe:
 - sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów,
 - prowadzenie spraw związanych z kontrolą wewnętrzną.


 4.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym: 
 
    wykształcenie: Wyższe/średnie

    doświadczenie zawodowe: min. 3  letnie doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw pracowniczych

    staż pracy: 3 lata
 
 
5.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

    - bardzo dobra znajomość Kodeksu Pracy i programu PŁATNIK,

    - obsługa programów kadrowych,

    znajomość ustawy:
         - o pracownikach samorządowych,
         - o systemie ubezpieczeń społecznych   

 

    Obsługa programów komputerowych: Office, Word, Excel,

 

    Obsługa urządzeń technicznych:  fax, ksero, skaner

6.Preferowane cechy osobowe kandydata:
    - rzetelność,,
    - dokładność,
    - systematyczność,
    - staranność,
    - kreatywność,
    - komunikatywność,
    - samodzielność w realizacji zadań,
    - zdolności organizacyjne,
    - gotowość do ciągłej nauki

7. Wysokość wynagrodzenia :    
    -  płaca zasadnicza  3.600 zł. 
    -  plus premia regulaminowa,
    -  plus dodatek stażowy

8. Wymagane dokumenty:
    - kwestionariusz osobowy,
    - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,    
    - kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
    - własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.

Do pobrania:
-  na stronie Zakładu – www.zgm.pabianice.pl, zakładka Ogłoszenia,
-  w sekretariacie lub kancelarii Zakładu,     
- własnoręcznie podpisana klauzula o treści:
„ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb obecnej rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a   ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. U. UE. L. 119.1 z dnia 04.05.2016).

Do pobrania:
- na stronie Zakładu – www.zgm.pabianice.pl, zakładka Ogłoszenia,
-  w sekretariacie lub kancelarii Zakładu,
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.

Do pobrania:
- na stronie Zakładu – www.zgm.pabianice.pl, zakładka Ogłoszenia,
-  w sekretariacie lub kancelarii Zakładu,

9. Dokumenty do podpisu, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesach przyszłych rekrutacji:
- własnoręcznie podpisana klauzula o treści:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a   ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. U. UE. L. 119.1 z dnia 04.05.2016).”

Do pobrania:
- na stronie Zakładu – www.zgm.pabianice.pl, zakładka Ogłoszenia,
-  w sekretariacie lub kancelarii Zakładu,
-  oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną. 

Do pobrania:
- na stronie Zakładu – www.zgm.pabianice.pl, zakładka Ogłoszenia,
- w sekretariacie lub kancelarii Zakładu,

10. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów :

Dokumenty aplikacyjne należy doręczyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją: „Dotyczy naboru na stanowisko:  „ Referent – Kom. ds. Pracowniczych" do Sekretariatu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą przy ul. Warzywnej 6 w Pabianicach lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, w terminie do dnia 17.04.2023r. do godz. 15oo.

11. Informacje dodatkowe o naborze:

1. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.

2. Wyłonieni kandydaci (nie więcej niż pięciu) na jedno stanowisko urzędnicze zostają zakwalifikowani  do kolejnego etapu naboru jakim jest test i rozmowa kwalifikacyjna

3. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na test i rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem: daty, godziny i miejsca.

4. Kandydaci spełniający wymagania formalne, kwalifikujący się do dalszego etapu naboru, będą powiadamiani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej przez pracownika Komórki ds. Pracowniczych, w ciągu 5 dni od daty otwarcia ofert. W przypadku niemożności telefonicznego skontaktowania się z kandydatem w tym terminie Komisja wyklucza kandydata z dalszego postępowania rekrutacyjnego. W składanym CV należy   wskazać numer telefonu do celów prowadzonej rekrutacji;

5. W przypadku niestawienia się kandydata na test kwalifikacyjny i rozmowę kwalifikacyjną Komisja wyklucza go z dalszego postępowania rekrutacyjnego. Od decyzji Komisji nie przysługuje odwołanie;

6. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze pozostaną bez rozpoznania; 

7. Brak podpisu na oświadczeniach,  będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych;

8. Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie na stronie internetowej Zakładu i na tablicy informacyjnej w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach przez okres co najmniej 3 miesięcy.

9. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%

10. Nabór realizowany jest zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu nr14./2019 Dyrektora Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach z dnia 14 maja 2019r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach.

11. Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania   stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.

12. Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru zostają zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procedury naboru. Likwidacji dokumentów dokonuje Komórka ds. Pracowniczych. Z czynności zniszczenia sporządza się protokół.