![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
wybrany kandydat: | Elżbieta Durczyńska, Pabianice |
uzasadnienie wyboru: | Kandydatka spełniała wszystkie kryteria naboru. |
Wytworzył: Dorota Fronczak (29 czerwca 2022) Wprowadził: Joanna Kałuszka (1 lipca 2022, 12:59:18) | |
![]() | |
stanowisko: |
Referent |
miejsce pracy: | ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ w PABIANICACH |
termin składania dokumentów: | 15 czerwca 2022 15:00 |

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w
Pabianicach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent
(nazwa stanowiska urzędniczego)
1.Nazwa
i adres jednostki: Zakład
Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach ul. Warzywna 6
2. Forma zatrudnienia, okres zatrudnienia, wymiar czasu pracy:
Umowa o pracę, pierwsza umowa na 6 miesięcy, 1 etat.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- samodzielne naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa,
- przygotowanie raportów: ZUS,US, GUS, PFRON,
- sporządzanie zaświadczeń i informacji ERp-7 dla pracowników,
- korespondencja dotycząca spraw komorniczych,
Zadania dodatkowe:
- przygotowanie raportów i dodatkowych sprawozdań płacowych dla potrzeb wewnętrznych i kontroli ,
4.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
wykształcenie - średnie / wyższe
doświadczenie zawodowe - 2 lata na stanowisku związanym z rachubą i płacami
staż pracy - 2 lata
5.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- znajomość Kodeksu Pracy
-znajomość programu Płatnik
-znajomość odpowiednich ustaw
Obsługa programów komputerowych: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, mile widziana obsługa programu kadrowo-płacowego
Obsługa urządzeń technicznych: ksero, drukarka
6.Preferowane cechy osobowe kandydata:
- rzetelność, dokładność,
- systematyczność, staranność,
- kreatywność, komunikatywność,
- gotowość do ciągłej nauki.
7. Wysokość wynagrodzenia : - płaca zasadnicza 3100 zł.
- plus premia regulaminowa,
- plus dodatek stażowy
8. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku prawomocnego skazania za przestępstwo
umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
Do pobrania:
- na stronie Zakładu – www.zgm.pabianice.pl, zakładka Ogłoszenia,
- w sekretariacie lub kancelarii Zakładu,
- własnoręcznie podpisana klauzula o treści:
„ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb obecnej rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego Rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. U. UE. L. 119.1 z dnia 04.05.2016).
Do pobrania:
- na stronie Zakładu – www.zgm.pabianice.pl, zakładka Ogłoszenia,
- w sekretariacie lub kancelarii Zakładu,
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.
Do pobrania:
- na stronie Zakładu – www.zgm.pabianice.pl, zakładka Ogłoszenia,
- w sekretariacie lub kancelarii Zakładu,
9. Dokumenty do podpisu, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych
osobowych w procesach przyszłych rekrutacji:
- własnoręcznie podpisana klauzula o treści:
„ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego Rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. U. UE. L. 119.1 z dnia
04.05.2016).
Do pobrania:
- na stronie Zakładu – www.zgm.pabianice.pl, zakładka Ogłoszenia,
- w sekretariacie lub kancelarii Zakładu,
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.
Do pobrania:
- na stronie Zakładu – www.zgm.pabianice.pl, zakładka Ogłoszenia,
- w sekretariacie lub kancelarii Zakładu,
10. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów :
Dokumenty aplikacyjne należy doręczyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją: „Dotyczy naboru na stanowisko: „ Referent"
do Sekretariatu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą przy ul. Warzywnej 6 w Pabianicach lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres : Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, w terminie do dnia 15.06.2022r. do godz. 15oo.
11. Informacje dodatkowe o naborze:
1. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
2. Wyłonieni kandydaci (nie więcej niż pięciu) na jedno stanowisko urzędnicze zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest test i rozmowa kwalifikacyjna
3. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na test i rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem: daty, godziny i miejsca.
4. Kandydaci spełniający wymagania formalne, kwalifikujący się do dalszego etapu naboru, będą powiadamiani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej przez pracownika Komórki ds. Kadr, Płac i Rachuby, w ciągu 5 dni od daty otwarcia ofert. W przypadku niemożności telefonicznego skontaktowania się z kandydatem w tym terminie Komisja wyklucza kandydata z dalszego postępowania rekrutacyjnego. W składanym CV należy wskazać numer telefonu do celów prowadzonej rekrutacji;
5. W przypadku niestawienia się kandydata na test kwalifikacyjny i rozmowę kwalifikacyjną Komisja wyklucza go z dalszego postępowania rekrutacyjnego. Od decyzji Komisji nie przysługuje odwołanie;
6. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze pozostaną bez rozpoznania;
7. Brak podpisu na oświadczeniach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych;
8. Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie na stronie internetowej Zakładu
i na tablicy informacyjnej w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach przez okres co najmniej 3 miesięcy.
9. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
10. Nabór realizowany jest zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu nr14./2019 Dyrektora Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach z dnia 14 maja 2019r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach.
11. Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.
12. Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru zostają zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procedury naboru. Likwidacji dokumentów dokonuje Komórka ds. Kadr, Płac i Rachuby. Z czynności zniszczenia sporządza się protokół.
metryczka
Wytworzył: Dorota Fronczak (25 maja 2022)
Opublikował: Joanna Kałuszka (25 maja 2022, 16:56:57)
Ostatnia zmiana: Joanna Kałuszka (1 lipca 2022, 12:59:18)
Zmieniono: Wprowadzenie wyniku naboru.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 59